На заміщення вакантних посад:
- Головного спеціаліста з питань кадрів, юридичного забезпечення та проектно-інвестиційної діяльності Мізоцької селищної ради;
- Провідного спеціаліста з питань сім’ї, дітей та молоді Мізоцької селищної ради;
- Державного реєстратора Мізоцької селищної ради.
Вимоги до кандидатів:
- базова вища освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;
- не менше одного року стажу за фахом;
- вільне володіння Українською мовою;
- досвід ведення ділової документації;
- навики роботи з персональним комп’ютером та знання комп’ютерних програм.
ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ ПОДАЮТЬСЯ ТАКІ ДОКУМЕНТИ:
- заява про участь у конкурсі
- автобіографія
- письмова згода на обробку персональних даних
- особова картка П-2ДС з додатками
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації
- копія паспорта (першої другої та одинадцятої)
- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, щодо себе та членів своєї сім’ї
- копія трудової книжки
- дві фотокартки розміром 4х6
- Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та ін. надається за адресою: смт.Мізоч, вул.Тараса Якимчука, буд.12.
- Контактна особа – Кравець Р.В. тел.097 866 46 77
- Термін подання документів 1 місяць від дня оголошення про проведення конкурсу. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може подати необхідну інформацію до конкурсної комісії особисто.
- Прийом заяв по 04 лютого 2021 року