На заміщення вакантної посади Начальника відділу земельних відносин, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства Мізоцької селищної ради.
Вимоги до кандидатів:
- базова вища освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;
- не менше п’яти років стажу на роботі в органах місцевого самоврядування;
- вільне володіння Українською мовою;
- досвід ведення ділової документації;
- навики роботи з персональним комп’ютером та знання комп’ютерних програм.
ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ ПОДАЮТЬСЯ ТАКІ ДОКУМЕНТИ:
- заява про участь у конкурсі
- автобіографія
- письмова згода на обробку персональних даних
- особова картка П-2ДС з додатками
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації
- копія паспорта (першої другої та одинадцятої)
- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, щодо себе та членів своєї сім’ї
- копія трудової книжки
- дві фотокартки розміром 4х6
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та ін. надається за адресою: смт.Мізоч, вул.Тараса Якимчука, буд.12.
Контактна особа — Рахманська М.А. тел.097 701 73 08
Термін подання документів 25 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може подати необхідну інформацію до конкурсної комісії
особисто.
Прийом заяв по 07 січня 2021 року