На заміщення вакантної посади Начальника відділу земельних відносин, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства Мізоцької селищної ради.

Вимоги до кандидатів:

  • базова вища  освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не   нижче бакалавра;
  • не менше п’яти років стажу на   роботі в органах місцевого самоврядування;
  • вільне володіння Українською мовою;
  • досвід ведення ділової документації;
  • навики роботи з персональним комп’ютером та знання комп’ютерних програм.


ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ ПОДАЮТЬСЯ ТАКІ ДОКУМЕНТИ:

  • заява про участь у конкурсі
  • автобіографія
  • письмова згода на обробку персональних даних
  • особова картка П-2ДС з додатками
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації
  • копія паспорта (першої другої та одинадцятої)
  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, щодо себе та членів своєї сім’ї
  • копія трудової книжки
  • дві фотокартки розміром 4х6


Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та ін. надається за адресою: смт.Мізоч, вул.Тараса Якимчука, буд.12.

Контактна особа — Рахманська М.А. тел.097 701 73 08

Термін подання документів 25 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може подати необхідну інформацію до конкурсної комісії
особисто.

Прийом заяв по 07 січня 2021 року